Management & Bedrijfsvoering/Innovation management

Innovation management

Innovatie en ondernemerschap waren nog nooit zo belangrijk. Zowel bedrijven als mensen voelen de noodzaak om zich uniek te profileren op de arbeidsmarkt en te blijven innoveren.

Met een opleiding uit het subthema innovatiemanagement leer je alle kneepjes vak het vak om je zo goed mogelijk te positioneren op de arbeidsmarkt.


allCoursesWithinSubtheme Innovation management

Innovation management

Projectmanagement

Projectmanagement, cpProfessionWithFuture

Kun jij goed overzicht bewaren? Werk je nauwkeurig? En kun je goed samenwerken?

availableVia

Innovation management

Timemanagement

Timemanagement, cpProfessionWithFuture

Wil jij een cursus volgen die je kunt combineren met je huidige baan?

availableVia


beSureOfYourFuture

Er zijn verschuivingen gaande in onze wereld en dit ook op grote schaal. De doelstelling van elk bedrijf was tot voor kort altijd het maken van winst, maar tegenwoordig moet er ook rekening gehouden worden met een heleboel andere zaken om succesvol te blijven. Flexibiliteit, behendigheid, sneller kunnen reageren op veranderingen... en nog zoveel meer! Het zijn allemaal fenomenen die in de doelstellingen van bedrijven opduiken. Met een opleiding uit het subthema innovatiemanagement toon je aan dat je kennis van zaken hebt en ga je professioneel aan de slag!

Tegenwoordig zien we steeds meer een horizontaal gerichte organisatie. Die kan alleen werken in een cultuur die open is en transparant. Een cultuur waar mensen fouten mogen maken, waar initiatieven op elk niveau genomen kunnen worden, waar dingen uitgeprobeerd kunnen worden, waar mensen zich ontwikkelen. Met de juiste managementtechnieken en aanpak is dat perfect mogelijk. - employerSpeaks

Innovation management

trendsCapitalized

Waar innovatie voorheen vaak gericht was op nieuwe bedrijfsprocessen en nieuwe technologieën, is het vandaag de dag steeds meer klant- en business model gericht. Er wordt steeds meer gekeken naar de waarde van de consument zelf. Welke waardeproposities moeten we lanceren, welke kanalen zijn relevant voor klanten en wat biedt de consument een meerwaarde?

Innovation management, hundredPercentOfTheTime

Het internet heeft de verkoopwereld overhoop gegooid en tegelijk een enorme boost gegeven. Sociale media regeren voorlopig volop, maar de toekomst ligt nog lang niet vast.  Tegelijk zien we dat veel mensen weer de authenticiteit van persoonlijk contact opzoeken. De verkoopwereld is een enorm boeiende wereld die voortdurend in verandering is. Je blijven bijscholen is dus aangeraden.

De mensen in een succesvolle organisatie zijn geneigd om te blijven doen wat ze deden, want dat is succesvol. Een stelling die niet altijd waar is. Veranderingen doen zich soms voor, nog voor  je het zelf door hebt. Als organisatie moet je op alles voorbereid zijn en in staat zijn om snel te veranderen. - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn
Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

Als ondernemer ben je niet optimaal bezig als je doelstelling enkel op winst gericht is. Je zult flexibeler moeten zijn, behendiger moeten worden, sneller moeten reageren op veranderingen, zowel intern als extern. Stuk voor stuk zijn de opleidingen gericht om je de kennis, vaardigheden en professionele attitudes aan te leren die je in je carriére nodig hebt. met innovatieve nodig hebt.

niceToKnowHeader

  • In de komende 10 jaar zal ongeveer 50% van de bedrijven die momenteel op de Fortune 500-lijst staan, worden vervangen.
  • 93% van de bedrijfsleiders is van mening dat organische groei met behulp van innovatie zal bijdragen aan een grotere omzetgroei.
  • In 2020 waren Teamleader-gebruikers goed voor een totale omzet van maar liefst 4.5 miljard euro.
  • 90 procent van het teamsucces ligt al op voorhand vast.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses

-
0